Bliv ringet op
Ja tak, jeg vil gerne høre mere om, hvad I kan tilbyde.





Contact Phone

Større brugertilfredshed

BRUGERTILFREDSHED

4 FUNKTIONER DER SKABER STØRRE BRUGERTILFREDSHED

Hos Exformatics har vi som mål, at brugerne ikke bare skal kunne arbejde mere effektivt, de skal også kunne mærke et løft i kvaliteten af det daglige arbejde ved at bruge Exformatics' Exfonet. Dette sikres ved at give brugerne et visionært samarbejdsværktøj, der integrerer det bedste fra: intranet, sociale medier, Microsofts SharePoint og Office-pakker i én og samme løsning.

Brugervenlighed

Vi har særlig fokus på, at brugervenligheden er i højsædet, og at alle handlinger skal kunne udføres ved få klik på få sekunder. Vores IT-løsninger er derfor bygget op om Microsofts udbredte og velkendte programmer, så brugerne nemt og hurtigt kommer i gang med at bruge løsningens mange muligheder til fulde.

Kommuniker via aktivitetsstrømmen og opnå større vidensdeling

Med Exformatics-løsningen er det muligt at føre løbende dialog om en opgave, en aktivitet eller lignende gennem den såkaldte aktivitetsstrøm. Her kan du nemt sende kommentarer, dele links, billeder og andet med dine kolleger, alt sammen i den rette kontekst. Aktivitetsstrømmen afløser fragmenteret og ustruktureret kommunikation gennem f.eks. e-mails og lader dialogen finde sted dér, hvor den hører hjemme, og dér hvor den kan genfindes for eftertiden. Dermed flyttes de store mængder viden og erfaringer mv. fra de enkelte indbakker, lokale drev og skriveborde ind i det fælles tilgængelige system. På denne måde er Exformatics ECM et samarbejdsværktøj og socialt intranet i én løsning.

4 grunde til større brugertilfredshed

  • Slip for den uendelige mailstrøm, og send i stedet beskeder, links, opgaver mv. direkte i aktivitetsstrømmen.
  • Del nemt din viden på tværs af organisationen, eller med udvalgte afdelinger og kolleger.
  • Hold kolleger opdaterede på projekter mv. enten på tværs af organisationen eller afdelingsbestemt.
  • Hurtig feedback fra kollegerne på nysalg, mødebookninger, spørgsmål, ideer mv.

Den sikre vej til høj brugertilfredshed

Kim Brandt Jensen, advokatfuldmægtig og ansvarlig for ECM i Landsorganisationen (LO), siger følgende om skiftet til Exformatics ECM:

Siden vi begyndte at bruge Exformatics ECM er vidensniveauet generelt forøget. Der er større gennemsigtighed i organisationen, og vi har nemmere ved at finde de enkelte sager.

Den øgede vidensdeling skyldes blandt andet, at informationen i aktivitetsstrømmen findes i den helt rette kontekst og kan fremsøges, når medarbejderen har brug for det. Det er dermed slut med at skifte kontekst og applikation igen og igen. Dialogen og vidensdelingen foregår lige dér, hvor medarbejderen koncentrerer sit arbejde, og det er nemt og hurtigt at give respons. 'Like-knappen' gør det hurtigt at vise sin kollega, at en besked er set og forstået. Vil man svare mere uddybende, er dette naturligvis også muligt i kommentarfeltet.

Alle aktivitetsstrømme kommer komplet med link til den aktivitet/projekt, de hører til, tid og dato samt afsender og dennes foto som vist på billedet nedenfor:
Aktivitetsstroem
Brugeren understøttes også i de daglige opgaver af de indbyggede arbejdsgange, da disse både illustrerer, hvor i processen et projekt befinder sig, og stiller de relevante informationer og ressourcer til rådighed. Alt fra skabeloner, dokumenter og information over kontaktpersoner er tilgængelige i dén fase, de skal bruges.

De enkelte arbejdsgange kan nemt redigeres og tilpasses, så de løbende følger organisationens forandringer. Dorte Ebling konsulent i Dansk Magisterforening (DM)
har oplevet stor tilfredshed fra medarbejderne og fortæller hertil:

Vores medarbejdere stiller meget høje krav. Bøvlefaktoren skal være minimal, da fokus er på medlemmerne. ECM skal derfor være enkelt, ligetil, hurtigt og designet til vores arbejdsmåde. Det er en succes. Exformatics ECM bidrager til at sikre, at den samlede service til vores medlemmer bliver bedre”

I er altid velkomne til at kontakte os for at høre mere om Exformatics ECM. Klik her for kontaktoplysninger.
Her er vi