Exformatics
Følg os på:      

Exformatics som service management og helpdesk

Fuld kontrol med kunder og kontakter i service management og helpdesk fra Exfromatics

Standardløsning til service management og helpdesk baseret på Microsoft SharePoint.

Uorganiserede mails og mangelfulde telefonopkald til supportfunktionen er en saga blot for en række Exformatics-kunder. Her benytter man Exformatics-løsningen som service management og helpdesk og samler på den måde alle relevante informationer om kunderne i ét overskueligt browservindue.

Med få klik er en supportsag oprettet, komplet med forklaring, kategorisering og alle kundedata som kontrakter, serviceaftaler mv. tilknyttet. Det giver supportmedarbejderne komplet overblik og ro til at give kvalificerede svar uden dikkedarer.

Med kundedata, dokumenter, kontaktpersoner samlet, er Exformatics midlet til at sætte fokus på sagsløsning og serviceniveau frem for sagsadministration og misinformationer.

Fordele ved Exformatics som service management og helpdesk:

Få 360-graders overblik med Exformatics ESDH

360-graders overblik over kunder og supportsager

Fuld kontrol med kontaktpersoner, kunder og medlemmer

 Exformatics ESDH er dokumentstyring med intelligente skabeloner og fraser

Tidsregistrering for optimal account management

Fordeling og styring af elektronisk godkendelsesproces

Styr på de interne godkendelsesprocesser

Fuldt cockpit-view over aktiviteter og sager med Exformatics ESDH

Løbende overblik over status på supportsager og deadlines

 

 

Læs mere om Exformatics ESDH i vores produktbrochure – klik her for at hente den som PDF.

Se kundecase

Læs mere om Exformatics som service management- og helpdeskløsning i kundecase fra it-konsulenthuset AddPro.

Klik på forsiden herunder for at hente den som PDF.

Læs kundecase om AddPros Exformatics-løsning som helpdesk - klik her

Ønsker du mere information?


Klik her for at kontakte os!