Exformatics
Følg os på:      

SÅDAN FÅR DU SUPPORT

Har du oprettet en it-sag? 
Det er vigtigt, at du underretter din lokale ESDH-ansvarlig og får oprettet en it-sag i jeres Exformatics-system. Uden en it-sag er vi ikke i stand til at yde support. Når du opretter sagen, er det vigtigt at tilføje kontaktoplysninger, så Exformatics Support kan komme igennem til den rigtige medarbejder. 

Har du allerede oprettet en it-sag? 
Når du har oprettet en it-sag, vil vi kigge på sagen hurtigst muligt. Det er muligt, at vi opdaterer sagen med dybdegående afklaringsspørgsmål og/eller løsningsforslag, så hold øje med din it-sag. Typisk overvåger den lokale ESDH-ansvarlig alle jeres it-sager. Hvis nødvendigt kan du kontakte os på 7020 9052, og så vil vi oplyse dig om din sag.

 

EFFEKTIV FJERNSUPPORT

Hvis vi kontakter dig telefonisk, vil vi benytte os af et værktøj, der giver hurtig og effektiv support. Udfordringerne med telefonsupport er, at man ofte ikke kan se det samme, og derfor let kommer til at tale forbi hinanden. Derfor tilbyder Exformatics sine kunder en hurtig og effektiv fjernsupport igennem vores supportsystem, hvor brugeren, der har brug for support, blot afvikler et lille program, der gør det muligt for Exformatics' medarbejdere, at se skærmen, samt kontrollere mus og tastetur. Når support sessionen er afsluttet, vil det ikke længere være muligt at komme på computeren uden brugerens tilladelse. Der bliver heller ikke efterladt installerede komponenter eller software på computeren.

VIGTIGT!
Når supportsessionen er i gang, skal du være opmærksom på, at vi kan se din skærm og kontrollere din computer. Du skal derfor sørge for at lukke programmer og dokumenter, som kan indeholde fortrolige eller følsomme oplysninger, inden du starter supportsessionen.


SÅDAN KOMMER DU IGANG MED FJERNSUPPORT

Billede 1: Vælg "Kør" eller "Run" for at starte fjernsupporten.



Billede 2:Nu downloades fjernsupportprogrammet. Hvis du efter download bliver spurgt om du vil køre programmet svares der "Fortsæt"




Billede 3: Oplys nu ID og Password.

Når fjernsupporten er afsluttet har vi ikke længere adgang til din PC.

//

SÅDAN FÅR DU SUPPORT

  • Download kunde-modulet - klik her (linker til Dropbox-folder)
  • Installér kunde-modulet. (Hvis du er på citrix, så er du muligvis nødt til at installere programmet på din lokale maskine - og ikke, når du er logget på Citrix)
  • Informér Exformatics' supporter om dit ID (9 cifre) og dit sessions-kodeord (4 cifre).
Teamviewer screenshot - klik her for at downloade




Er du i tvivl om noget? Ring til os på 7020 9052